יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

מוסך מורשה או מוסך מסורתי מה עדיף?

לפני 4 חודשים עשיתי טרייד אין לפולקסוגן הישן שלי והחלפתי לרכב פולקסווגן חדש . התחדשתי. לאחר שעברתי 30,000 ק"מ ראשונים הגיע הזמן לקחת את הפולקסווגן לטיפול תקופתי. מאחר ומדובר בפולקסוגן חדש שיש עליו עדיין אחריות לא חשבתי פעמיים ולקחתי אותו למוסך מורשה פולקסווגן ששם ביצעו את העבודה ברמה גבוהה ואיכותית ואפילו חלק מהתיקון היה תחת אחריות, ככה שלא נאלצתי לשלם סכום אסטרונומי.

בין חבריי תמיד עולה השאלה וההתלבטות לפני שלוקחים רכב לטיפול תקופתי, האם עלי לקחת את הרכב למוסך מורשה או שמספיק להיכנס למוסך רגיל שיעשה את אותה עבודה, בלי חלקים מקוריים, לא תמיד עם אחריות, אבל בפחות כסף.

לפי תפיסתי, תמיד אבל תמיד כדאי לקחת את הרכב למוסך מורשה ולא להתפשר. והנה כמה סיבות וכמה נימוקים מדוע מוסך מורשה עדיף על מוסך רגיל.

1. מוסך מורשה תמיד יספק חלקים מקוריים ואתה יכול להיות שקט שמה שנכנס לרכב שלך זה חלק מקורי שלא יתפרק לך באמצע הדרך.

2.      מוסך מורשה לא ינסה לדחוף לך דברים שאתה לא באמת צריך בטיפול. נכון, תמיד מומלץ לבדוק טוב את מהות הטיפול אבל בכל זאת, לרוב אפשר להיות רגועים שהטיפול הוא אמין וידידותי.

3.      מוסך מורשה נותן אחריות על החלקים שלו ואתה יודע שיש אבא ואימא לכל מה שנעשה אצלך באוטו וגם אם תצטרך לחזור מספר פעמים אין ספק שיהיה לך למי לפנות ועם מי לדבר לגבי הבעיה שלך.

4.      לרוב, קיימת אפשרות במוסכים מורשים לבצע טרייד אין לרכב שלך והם יכולים לדאוג לכל הפרוצדורה של הקנייה ולך, הלקוח, נשאר רק להביא את האוטו שלך למוסך מורשה ולקחת רכב חדש במקום.

נכון, רבים יגידו כי במוסך מורשה משלמים יותר אבל אני תמיד אומר כשמשלמים בזול משלמים בתשלומים ולאורך זמן וכשמשלמים יקר זה במזומן ובפעם אחת ככה שאם השיקול הוא כספי שווה לשלם טיפה יותר אבל להיות בטוחים שלא נמצא את עצמנו כל שני וחמישי במוסך המורשה שלנו, שותים קפה עם המוסכניק ומתבאסים שהאוטו שלנו סתם עגלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה